Kızlar merhaba daha öncede yazmıştım atak olduğunu düşünmüştüm ama bence atak falan değil çünkü nerdeyse 2 buçuk aylıkken başladı şuan 4 buçuk aylık hala uykuya direniyor uykusu var ama kucağıma alıyorum istemiyor yatırıyorum istemiyor deli gibi ağlıyor gündüz uykuları hep 40 dk en fazla o yüzden de hep huzursuz. Ayakta uyumuyor kucakta uyumuyor yatırınca uyumuyor artık son çare battaniye arasında sallayarak uyutuyoruz ama tek kalınca oda sıkıntı. Bebeği böyle olan anneler var mı varsa çözüm bulabildiniz mi yada ne zaman geçti bu durum ?