Kızlae selam kızım 2 aylık pazartesş ikinci ay aşımızı olduk ağlama krizleri kucaktan inmek istememe kucakta bile ağlama vs işte gaz sancısı vardı bunca zaman zorlanmadık çok fazla ama şimdi gazdan dolayı çok ağlıyor ama gazı olan bebek uyumaz derler uyuyo ama karnıda top gibi şiş adam akıllı emmedi bugün çok fazlaa gaz damlası önerdi doktorumuz eşim almaya gitti ama kullanıp daha kötü sancı çekenlerde varmış bayram üstü çocuğa eziyet etmek istemiyorum memlekete de gidicez yollarda napmalıyım sizxe vermelemiyim bugün tuvaletini yaptı gazını çıkardı baya ama bu ikinci gaz partisi herhalde😂 anlamadım sizce vermeliyim kararsız kaldım