yildizmom-2023 atom diye beyaz bir sıvı ilaç var onu sıktım birdaha içeri giren olmadı birde dikkat et kavanoz içerisinde falan toz şeker sakliyorsan kokusuna bile geliyorlar bulamasalar bile 🤧 benimde lavabo üzerinde cam kavanozdaydi ama kokusuna geliyorlardı tabi dönüp dolaşıp duruyorlar en son onu sıktım ve birdaha gormedim. Birde tarçın serp