Amcam 7 yaşına kadar emdi... Ama Bi artısı yok.. Ne yazık ki.. Hastalık desen herkes gibi.. Boy kilo babamla aynı genetik yani.. Zeka sağlam ama diğer kardeşleri de zeki o da genetik. Ama 42 yaşına geldi hala düzgün bir işi yok. Yani siz hesap edin. Anne sütü önemlidir tabii ama her şey demek değil... Olmayan az olan ne yapsın..