Ftet kendinizi hiç yıpratmayın gerçekten diyorum ya yallah modundayım hep her ay kontrolünde de hep güzel kilo aldı kızım kan değerleri de gayet iyi 19 aylık şuan persentilde hep olması gerektiği yerde çıktı. Öyle yemedi diye strese girince siz de modunuzu düşürüyorsunuz halbuki acıktığı kadar yiyor zaten çocuklar ileride kreşe gidecekler kimse peşinden koşmayacak.
Ben buz gibi havalarda da evde çorap giydirmem klima karşısında felan uyuruz yani kızım maşalla hasta da olmaz 😂 ne kadar gözünün içine bakarsanız o kadar istediğiniz gibi olmuyo rahatlık en iyisi