Başına gelen varmı kızlar sol gözü dışa kayıyo sonra düzeliyo tabide o kaymayı yaşayıp sonra düzelen varmı doktora gittim küçük diye gözlük vermediler bide gözleri numaralı değilmiş zaten gözlzük olmaz dedi ameliyat da olmaz dedi gözü kayıp kalsa olur ama kayıp kalmıyo dedi takip etti göz tenbelliğide yok dedi niye oldu bilmem yaşayan varmı