Kızlar bebeğim 4 ay 24 günlük kendimize göre bi uyku rutini oluşturmuştuk uyuyup uyandığı saatler az çok belliydi artık günde 3 uyku yapıyordu akşamda 8 olmadan uyurdu üç gündür gündüz asla uyumuyor aşırı ağlıyor yenidoğan dönemindeki sırtı yere değdiği anda basıyor çığlığı bayram üstü hiçbir iş temizlik yapamadım hepsi kaldı öyle atak mı ne zıkkımdır ne zaman biter nasıl ve neler yapmalıyım akıl verin nolur kafayı yicem yoksa