neslihanvural oğlum şu an 5,5 aylık 3 ay boyunca ağladı çok kötüydü ya ağlıyor ya emiyor ya uyuyordu özellikle akşam 5 den sonra susturamıyorduk sonrasında besin alerjisi olduğu anlaşıldı o yüzden sordum aslında başka semptomu var mı diye doktorlar bize sadece kolik geçecek diyorlardı ama ben ne zaman diyet yapmaya başladım oğlumun bütün huzursuzlukları gitti rabbim yardımcınız olsun kolay değil eğer desteksizseniz çok daha zor ama şu söyliyim şimdi o kadar güzel kıkırdıyor ki o ağladığı zamanlar ne zaman geçmiş diye düşünüyorum o zamanlar sadece benim üstümde yüzüstü uyurdu ve ben yorgunluktan artık kendi yatağında uyusun diye sitem ediyordum ama şimdi ben istesem o istemiyor 🫂