birerkekbirkizannesii Doğduğu günden berı 2 günde bır yıkadım kışın, 5.5 aylık havalar ısındı terlıyor her gün yıkasam bısey olurmu suyu sevıyor çünkü bıde vücudu yapış yapış oluyor isilik olur boynunun altı kızarmış çünkü
beybitolat birerkekbirkizannesii ben doğduğundan beri hergün yıkıyorum. Hatta son bikaç gündür 2 kere duş aldırdığım bile oluyo çünkü yaşadığımız yer aşırı sıcak
Minel-inannesi birerkekbirkizannesii ay sabah öğlen akşam kızım sudan çıkmaz zamanlarında artık🥰 yeni doğan zamanında hergün 1 kez az daha yaz gelince sabah uyanınca bezden rahat etsin diye bi tur yikiyodum, ögleden sonra kuvetini doldurup çipi çipi oynuyodu. Gece yatmadan önce rahat uyusun diye bi tur daha😄
Gokturkmom birerkekbirkizannesii Benim bebeğim kış bebeği olduğu için 3günde bir yıkıyordum,ama şuan sıcaktan her yeri pişmeye müsait her gün yıkıyorum elimden geldiğince rahatlıyor uykusuna da destek oluyor her anlamda iyi oluyor bence 🫠 onların da rahatlamaya ihtiyacı var
beybitolat birerkekbirkizannesii evet onlarda bizim gibi sonuçta hergün şampuanlamayın en azından hem hergün yıkandıkça daha güzel uyur daha huzurlu olur
birerkekbirkizannesii Minel-inannesi çok teşekkür ederim kızım suya alışkın bebek doğduğundan beri iki güne geçirmemişimdir bir gün yıkar bir gün yıkama ama artık havalar çok sıcak beslenirken su gibi oluyor ve yara oluyor o yüzden yıkayacağım sürekli
birerkekbirkizannesii Gokturkmom çok teşekkür ederim bir gün yıkadım bir gün yıkamadım kış bebeği benimki ama artık ama çok sıcaklamaya başladı ve yara oluyor vücudu her gün yıkayacağım artık
myavocado birerkekbirkizannesii her gün yıkamak çok daha iyi olur, ama şampuan kullanmayı önermiyorlar her banyoda, iki günde bir şampuanlar, diğer gün duru su ile yıkarsınız
birerkekbirkizannesii myavocado çok teşekkür ederim bir gün dolusu kullanırım diğer gün şampuan kullanırım öyle yapacağım
Minel-inannesi birerkekbirkizannesii yıkayın hiç endişelenmeyin, şampuanı her yıkamada kullanamazsınız, bi sorun olmaz😊
ecekrk birerkekbirkizannesii ben her gün günde 2 kez yıkıyorum her seferinde saçımı yıkamıyorum yada her seferinde şampuan kullanmıyorum ama yikiyorum