Kızlar ilk çocuğum olduğu için hiç bilmiyorum. Kızım 19 aylık baya bir kelimesi var. Bir şeyleri yerken adını söyler muz karpuz su ya da kargo gelir kargo der anne baba teyze abi isimleri vs biliyor gelmemizi isterse gel , bak , aç gibi şeyleri söyler ama bu konuşma ne zaman başlayacak süreç nasıl ilerliyor bundan sonra. Sizin tecrübeleriniz nasıl oldu?