durubahar MiracAlpinveUmutunAnnesi bizde 4 ay üç günlük dun yaptık asısını agrı kesici verdim gündüz huzursuzdu gece ateşi cıktı bugünde bir kere agrı kesıcı verdim yarına daha iyi olur inşallah
MiracAlpinveUmutunAnnesi durubahar İnşallah daha iyi olur gecmis olsun 🌸 birde birsey sorabilir miyim? 4 aylık aşı bacaktan kaç tane oluyor? Bir bacak mi yoksa iki bacağa da birer tane mi
enesinannesii10_ EsilaMiracAyazEren_Moms bu buranın konusu degil de özel tartışma başlatmayı anlamadım kullanıcı adınızı hatırladım doğum yardımı postlarindan bana da yatmamıştı.Şubat’ta doğum yaptım dün uygulama da gördüm yatmış size yatmış mı kimse mağdur edilmeyecek dedi 144 dekiler ama inşallah yatmıştır