ikibaloglanannesi bu aralık sizce nasıl iki kardeş arasında ben 28 yaşındayım ilk bebeğim su an 3 ay 20 günlük uykusuzluk çok yoruyor çünkü çok rahattım dilediğim saatte yatar kalkarım bazen hazır uykusuzluğa alismisken ikinci de olsun diyorum bazen araya bi 4 5 sene girmeli diyorum bu seferde yaş alıyorum epey herkesin dinamikleri de farklı ama Allah ne nasip eder bilinmez de merak ettim deneyiminizi biri uyuyunca diğeri uyaniyor mu ikisi zor oluyor mu falan 😅😅