Önce bir hastalık yayılıyor sonra aşısı ilacı ne yazık ki devran böyle dönüyor olan yine deney olarak kullanılan insanlara oluyor. İnşallah neyi pazarlayıp birileri zengin olacaksa biran önce piyasaya çıkarırlar daha fazla insan ölmesin. Tamamen düşüncem bu yönde bütün aşılarını yaptırıyorum menenjiti de doktorum gücün yoksa a tipini yaptır 13 aylıkken dedi öyle tek doz yaptırdım.