cokbilmismom elf560_ yani bencede düşme sayilmaz sert bir zemin değil yüksek değil bebeğe zarar verecek bir şey yok sadece iki aylık olduğu için evham yapmakta haklısınız. Doktorunuza güvenin ve gözlemleyin. Zaten hastanede de bir sey yapmazlar
alyayaman Mryasmin merhaba benim bebeğim de 4 aylık koltuktan düştü gözlemliyorum şuanda siz naptınız olaydan sonra
Mryasmin alyayaman her zaman ki halinden farklı bir durum gözlemlemiyorsaniz bir sorun olmuyor Allah öyle güzel yaratmış ki kafa tası çok sağlam. Ama içiniz rahat etmezse doktora danışın
fasude alyayaman merhaba az önce aynıs başıma geldi 4 aylım benim bebeğimde sizde bir problem oldu mu
Mryasmin Kulaklarına baktım şişlik varmı yok mu ona baktım yoktu ama yinede düştüğü yere soğuk kompres uyguladım bilincini kontrol ettim . Doktor a götürmüştüm ama orda bişi yapmadılar zaten . Hareketlerinde bir anormallik yoktu 2 saat geçince de uyuttum
alyayaman Mryasmin çok şükür normaldi ben de kontrol ettim 2 saat uyutmadım bi problem olmadı çok şükür
elf560_ fasude yok şükür olmadı 8 aylık oldu.ama benim reflü yatagından yataga koyarken düştü.yani ikisi de yumusak zemindi.