bsrnil yani tamamen kitabi bilgiye göre ayarlanmasının zor olduğunu düşünüyorum çünkü çalışan anne babalar var, 7-8 diyor bazı uzmanlar birçok aile için imkansız. Ama 2.30 da çok geç maalesef. Bu çocuk zamanı gelince kreşe, okula da gidecek, 12′de uyandırdığınız çocuğu bi anda sabahın 8′ine çekemezsiniz daha çok zorlanacaksınız, hormonları saymıyorum bile biliyosunuzdur. Biraz daha erkene çekebilirsiniz bence babası sabah kaçta gidiyor?