songulayay Merhaba kızlar kızım 22 günlük. Ev sıcaklığı 25 26. Nasıl giydirmeliyim? Alt üst takım şuan için iyi mi kısa kolluya geçiş yapmalı miyim? Kimi üşür diyo hasta etmekte istemiyorum. Kafam karışık. Yardımcı olur musunuz?
Cadisilae songulayay burda da inan yorumlar ikiye ayrılcaktır. Ben senin yerinde olsam geçerdim. İçine askılı zıbın üstüne kısakollu giydirirdim. O kadar küçük olsaydı.
kubyus songulayay valla benim bebeğimde 8 günlük ben içine kısa kollu zıbın üstüne uzun kollu giydiriyorum bazen gündüz sıcak olduğunda alt pijamasını çıkartıp müslin örtü falan atıyorum üstüne
kubyus songulayay valla benim bebeğimde 8 günlük ben içine kısa kollu zıbın üstüne uzun kollu giydiriyorum bazen gündüz sıcak olduğunda alt pijamasını çıkartıp müslin örtü falan atıyorum üstüne
SeNaGT songulayay bence sifir kollu zibin uzerine alt ust uzun kollu giydrrm kisa kollu sort tipi için daha kucuk benim kızım 2 bucuk yasinda hala cesaret edemiyorum kısa kolluya
organikirmik songulayay Ne giyiyorsanız +1 kat giydirin zıbın + kısa kol olur bence göğsüne sırtına bakarsınız.
adaatuna songulayay eviniz öncelikle çok sıcak ortalama 22-23 olması lazım ben 22-23 derecede atlet üzerine penye takım giydiriyordum
Gokturkmom songulayay inanın bebek soğuktan değil kat kat giyip terlemekten hasta oluyor.Siz ne giyiyorsanız bir kat kalın giydirmeniz yeterli.Hangi şehirde yaşıyorsunuz ?
anneyimmmben songulayay seninki çok minik hemen geçme yazlıklara en azından sıfır kol çıtçıtlı üstüne uzun badi giydir altına da aynı şekilde. Gece ise uzun zıbın patikli üstüne giydir badi pijama iki kat olsun. Ayaklarından gaz almasın daha minnak bu ay sonuna doğru başlarsın yazlıklara