Ben yaşıyorum, kızım ilk doğduğu zaman birkaç gün yoğun bakımda kaldı. O sırada biberona alıştı. Kalbinde delik olduğu için doktor fazla yormayın ağlatmayın dediği için de meme denemesi pek fazla yapamadım. Arada meme denemesi yapıyoruz ama almak istemiyor. Doktor kontrolüne gittikten sonra tekrar deneme yapacağız.