Kızlar bebeğim doğar doğmaz İstanbul depremine yakalandık ve o zor süreçlerde kızım zatürre oldu 1 hafta küvezde kaldı şuan 1 buçuk aylık ama burun hırıltısı asla gitmiyor bazen beslenmesini bile çok zorluyor çok korkuyorum doktor hastalanmaması için herşeyi yap dedi çünkü zatürre kolay atlatılıcak bişey değil dedi bu onu nefes aldırmayacak boyutta olan hırıltısı doktorlara göre normal ama benim içim hiç rahat değil yaşayan oldu mu bu durumu bide öksürüyoda ama doktoru iyi diyor off beynim yanıyor artık 🥹🥹