ascicek yok kız bi fıs yapıp hemen deliyorlar o anlık acıyor korktukları için aglıyorlar falan ama geçiyor hemen. Aşı kadar bişeydir belki o kadar bile acımaz. Belki ilk günler refleks olarak elletmez kulagını uyurken de krem sürersin arkasına falan yumuşasın diye o kadar fazla takılma ya zor bişey değil