Hep_oyle_olur_zaten Kizlar haftalardir diyetteyim hedef kiloma 2 kilo kaldı ama bayramda gittiğimiz misafirliklerde ısrarla tatlı yedirmeye çalışıyorlar ne kadar dolu olsak da , üstelik diyetteyim geri almak istemiyorum. Ne yapacağım😂
Kuzularinanasi Hep_oyle_olur_zaten valla ben yemiyorum yani gelse de ikram edilse de.diyette degilim ama zrn asiri tatli sevmem bi yerden sonra bayiyor.2 taneyse en azindan 1 tane ye birak…iradeye hakim olmak lazim.yemek sart dgl yani
uykusuzanne__ Hep_oyle_olur_zaten bayram diyince akıla 3 şey geliyor yaprak sarma baklava ve kavurma🤣🤣🤣o yüzden bayramda hiç affetme
Hep_oyle_olur_zaten Kuzularinanasi diyette olmadığım zamanlarda da her yerde ikram edilince yenilmiyor valla zorbaliyorlar anlamıyorum niye bu kadar ısrar ediyolar