ZeynebinAnnesi_23 2 aylık oğlum var emdirme zamanı geldiğinde sağ göğsümü alıp sol göğsümü almıyor alsın diye her yolu denedim ama bir türlü aldıramadım ne yapabilirim nolur yardım
asfur ZeynebinAnnesi_23 merhabalar bende aynı sorunu yaşadım. Benim bebeğim de sağı alıp solu almıyordu. Bende sağ memeyi tutturur gibi pozisyon verip sol memeyi tuttururdum. Tamamen pozisyon kaynaklı bir sorun. Almaya başlandığında normal pozisyona geri getirin devam ediyor emmeye
SeNaGT ZeynebinAnnesi_23 benim kizimda sag hic emmedi sol emdi doktor bazi bebekler secebilir dedi sol u emzirirdim sagida ayni anda sagip hemen ardina verirdim
ZeynebinAnnesi_23 SeNaGT ilk başlarda hep emdi aslında 2 aylık olduktan sonra emmemeye başladı kimisi de bana 2 ay atağı falan diyo ama anlamadım
ZeynebinAnnesi_23 SeNaGT bugün baktım çay kaşığıyla tatlı acılığı yok göğsümün ucu ağzına değdiği an kıyameti koparıyo acaba diyorum göğsümle alakalı bi durum mu var
SeNaGT ZeynebinAnnesi_23 yanlis tutmadan yada küçük biri alir yanlis kuacga almada felan iyesi batar cocuk o tarafa yatırılinca batar o yuzden ciglik atar gibi ağlar hangi tarafi ise yuz ustu yatirip otarafini sutunle yavas yavas ov
SeNaGT ZeynebinAnnesi_23 evet oluyor canım küçük olduğu için yanlis tutunca yanlis alinca iyesi batiyor o tarafa yatirinca aciyor canı o yüzden emmez buyuklerden birine sorabilirsin benimkide olmuştu sutumle sag sol tarafiina masaj yapmıştım çok şükür duzelmisti