Hanımlar garip olacak ama bebeğim emekliyor emekliyor sonra pat başını yere taslayıp uyku pozisyonu alıyor 2 sny duruyor sonra gülüp tekrar kalkıp devam ediyor ve tekrar tekrar bunu sadede yatağımın üstündeyken yapıyor çok çok tatlı duruyor ama sizce bir sebebi var mıdır oynuyor diye düşünüyorum sizce?