Gece uykusuna tv odasinda geciriyorm tvnn led isigi var kirmizi isik aciyorm pis pis aciyorum 1 2 saat sonra bizim odaya goturuyorl uykuya dalinca. Kendi odamda uyutmak istiyorm ama yatagim cok yuksk ayakta sallayamiyorm zorlaniyorm yani pek uzerinde napsam acaba denesem mi ya kirmizi gece lambasida bulamadm iyi oluyodu yada kendimi oylemi avutuyorm icerde daha rahat uyuyo diye bilemedm siz napiysnuz