Merhaba arkadaşlar oğlum 4 ay 21 günlük bi kaç gündür sofra da yediğimize bakıyor biz ağzımıza lokma atınca ağzını açıyor. Mama yiyiyo çoğunluk gece emziriyorum. Ağzını açınca dayanamadık çorba tuttuk bi iki tatlı kaşığı yedi. Tadımlara başlamayı düşünüyorum sizce başlamalı mıyım ?