Elmayanaginannesi Kek kurabiyeyi iyi, yemekleri kısa sürede pişerken fırın önerisi istiyorum kullandığım fırınım var ama iyi değil marka ve model olarak paylaşırsanız sevinirim
Joipt Elmayanaginannesi bende de Bosch un ocaklı fırını vardı memnundum. Siemens,Bosch,Profilo bunlar aynı fabrikada üretiliyor ama segmentleri farklı.bunlardan birini tercih ederseniz sıkıntı yaşamazsınız sanırım
Elmayanaginannesi [bilinmeyen] ocaklı fırın Değil de normal mini midi diye geçen fırınlardan düşünüyorum tayinciyiz büyük beyaz eşya almadık yine de teşekkür ederim
Meryemozen Ben evlenmeden önce 3 yıl bosch bayisinde çalıştım sattığımız fırınlardan hiç şikayet gelmedi her modelin pişirmesi çok güzel 👍🏻 Ayrıca kullandığım herşey bosch ve çok memnunum 😊