Selam kızlar dedem vefat etti 2 hafta önce cenazesi köye götürüldü babannemler yeni döndüler köyden bayramın ilk günü onlara gideceğim şeker ve çay götüreceğim annem öyle söyledi fakat Babannem yaşlı bayram olduğu için gelen giden taziye için çok olur birkaç bişi hazırlayayım gelene gidene ikram eder diye düşündüm en kötü buzluğa atar yarın eşim işten gelince bebeği ona verip hazırlayacağım
Limonlu kek ( Babannem çok sever)
Damla çikolatalı kurabiye
Tuzlu kurabiye yapacağım ama başka ne yapılabilir sizce yeter mi yoksa ekleme yapayım mı sonuçta gelenler taziye için gelir dört dörtlük bir sofraya gerek olmaz maksat çayın yanına birşeyler olsun diye düşündüm sizce ?