Tosbigim Ruzgarsmomm merhaba sling düşünüyorsanız bendede var 2 yada 3 kere kullandım. Bebek durmaz belki evde alayım dedim bi hevesle ama hiç ağlamayan bi bebek. Bende pek kullanamadım. Sevibebek marka koyu mavi renkli 120liraya almıştım 70e veririm
Sarezgi @Gulcan1402 instagram hesabım yok maalesef canım dolap uygulamam var ordan yazabilirsin ezgibrck
Gencanne19 [silindi] sorun değil ne zaman 2 hafta icinde istediğin müsait olduğun zaman yaz bana canım hesap numarası falan at instagramin varsa ver ekliyim
[silindi] Gencanne19 instagram yok ama ozele bakarsan bn numarami atayim wpden konusalim esim izinli olunca yollasin🐥