hsenamt kızlar ben haşimato guatr hastasıyım. bu zamana kadar genelde tsh, t3 ve t4 değerlerine bakıyordum. biraz araştırdım, sanırım anti tpo değerleri daha önemliymiş. aramızda haşimato hastası olan var mı. nasıl bir hastalık bu neye dikkat etmek gerekir
momas hsenamt annemin bütün sülalesinde kadınlar guatr hastası ve hepsi aldırdı. Herkesin boğazı kesiktir yani. Hatta teyzemde zehirliydi atom tedavisi görmüştü. Ama ne gibi şeyleri var bilmiyorum. Hatta annem sana da baktıralım sanki boynun şişik dedi ama bende belirti falan yok