Dün akşam oğlumun bi anda ateşi çıkmaya başladı. Gece emmeye kalktı baktım sıcak. İnleyerek ağlıyor yavrum. Emzirdim. Başına eklem yerlerine ıslak bezle kompress yaptım. Su içirdim. Biraz düzelir gibi oldu. Sabaha kadar uyumadım. Midem bulanıyor yorgunum. Oğlan bi iyi bi ateşli. Sarımsaklı cacık yaptım. Biraz yedi. Salatalığın yarısını eline verdim yedi. Uyudu. Çok şükür 38’in üstüne çıkmıyor. Sabahtan beri. Çocuklar hasta olmasın yaaa.. 🥺🥺
(Ateş düşürücü vermedim) geceyi yatarken limonlu çorap yapcam.