Benim kizimda da yedinci ay kontrolunde bin ustu cikmisti sonra bir yas kontrolunde biraz daha yuksek cikmisti hematolojiye yonlerndirdi ordanda baska degerlere vbakildi sonuc bir sey cikmadi ama butun doktorlarda normal diyordu yukseklikten cok dusukluk onemliymis