bust Kızlar cuma günü 1 yaş aşılarını oldu. Pazartesi ateş başladı bugün çarşamba hala düşmedi. 39 a kadar çıkıyor. Çıldırıcam artık aşı ateşidir dedim ama doktora mı gitmeliyim yaşayanınız var mı?
bust 3kedili2bebekli Su çiçeği aşısı 10 gün sonra bile ateş yapabilir demişti hemşire. Aşıya bağlıdır dedim ama bu kadar uzun sürmesi beni endişelendirdi
3kedili2bebekli bust 10 gün sonra ateş yapar 10 gün boyunca değil malesef 🥺 7 ila 10 gün sonra 1 gün ateşlenme ve döküntü yasanabilir
bust 3kedili2bebekli Evet 10 gün sonra dedi zaten ama 1 gün mü sürer internette 3 gün sürebilir yazıyor
3kedili2bebekli bust doktor bana 1 gün sürer hemen geçer korkma demişti ama sizin hem uzun sürmüş hem 39 derece