3 yaşına girmek üzere kızım. Sabahlari sadece yumurtanin beyazını ve bir kaç tane de salatalık yiyiyor, kahvaltısı bu. Öğlen yerse yogurt yer. Akşam yemeği yemiyor. Çorba asla içmiyor. Genelde kek gibi şeylerle gecistiriyor akşam yemeğini de. Artık yoruldum ne yapsam yemiyor. Sizce bu durum normal mi? Doktora falan götürmeli miyim? Tavsiyeleriniz var mı?