Kızlar burda şubatta meme agrisiyla alakali
Post açmıştım mart gibi ultrasona girmiştim temiz çıkmıştı elle muayene de de süt kanalı demişti doktor o küçük yuvarlak şey geçti yok suan ama şimdi üst tarafta elime şerit şeklinde şeyler geliyor sanırım süt kanalı bugün tekrar doktora gittim bidaha ultrason istemedi yeni çektirdiğim için eliyle muayene etti temiz dedi bisey yok ama ağrım hla devam ediyor ağrı kesici ise yarar mı ve neden Hla ağrıyor kasım gibi emzirmeyi bırakmıştım