aynenbenim Kızlar doğum yapalı 10 ay oldu adet olmadım artık doktora gitmek istiyorum ve bebeğim 1,5 yaşında felan artık 2 çoçuk denemek istiyorum hangi bölümden randevu almam lazım
buseatabay aynenbenim mesela şehir hastanesinde önce kadın doğuma alıyorsun doktor gerekli görüyorsa o jinekologa yönlendiriyor direk jinekolog alınmıyor . Ama araştırma hastanesinde direk jinekolog alınıyor mhrsden deneyebilrsin. Yine de önce kadın doğuma gidin derim
durukus24 aynenbenim doğumdan sonra emzirme de varsa eğer ilk 1 yıl olmamak ya da düzensiz adet olmak normal deniyor. Yani doktorum öyle söyledi. Ben eylülde doğum yaptım bu ay oldum ilk defa
DuruAselEmr jasminebk ben bebeğim 20 aylıkken oldum.Defalarca Dr. Gittim her muayeneden sonra normal dedi.
Betulsark Benim bildiğim genelde 6. Aydan sonra gelmeye başlıyor benim direk kanamam birti normalde adet olmam gereken tarihte adet oldum ertesi ay
durukus24 aynenbenim eylülde doğum yaptım 8 ay oldu bu ay ilk defa adet oldum önceki ay leke leke geldi sadece doğru düzgün oldun mu olmadım mı anlamadım tam anlamıyla bu ay oldum yani ben spiral taktırmıştım ama etkilemiş olabilir belki bilemiyorum. Ama birçok anne emzirme döneminde böyle düzensizlikler ya da olmama durumu yaşıyormuş
durukus24 aynenbenim ayy evet ama o kadar zamandan sonra olmak da kötü oldu hahaha unutmuşum resmen. Sağlıkla inşallah 💘