sadekefir Tamamdır teşekkür ederim, acaba atm den alabilir miyiz diye düşünüyordukta, eşim kimliğimle gitse verirler mi ki
zeyno0904 Ben e devletten hesabıma aktar diye bi şey vardı Ordan hesabıma aktarmıştım PTT falan gitmedim
sadekefir Süt yardımı benimde e devlette tanımlı banka hesabımın ibanı oldugundan direk oraya yattı dünde dogum parasını subeden aldım
sadekefir Sgk kendisi yatırmıs hiç bir yere basvurmadım 1230 tl mi neydi o eşim bagkurlu ben calısmıyorum