zeynepdemrci elifozkan kafasını çok sert vurdu mu şişlik oldu mu? Detay? Geçmiş olsun canım benim kızımda ilk oturmaya başladığında düşüyordu sık sık
rumeysaatk elifozkan bi yarım saat gözlemleyin eğer kusma , göz kayması yoksa sorun yoktur ama nolur nolmaz 1-2 saat uyutmayın . Benim bebeğim yataktan düştü 112 yi aradım bana bu bulguları takip etmemi eğer her hangi biri olmadığı sürece sorun olmaz dedi
momas elifozkan oğlum ilk zaman çok düşüyordu hatta parkeye vuruyordu. Ama gözlemledim kucağıma alınca susuyordu birşey olmadı şişlik vs gibi götürmedim hiç
goldengate elifozkan bence goturun,bizimkide o pozisyondayken iki cm kalinligindaki matın ustune dusmustu yinede goturmustum
mavi176_ 8.5 aylık düştü aynı şekilde gerisine ve sert zemine maalesef kafa tasinda çatlak oluştu kendi kendine iylesti acile gitmenizde fayda var