20 aylık bebegım var sabah 7 de kalkıyor öğlen 13:00-15:00 arası uyuyordu gece 22:30 da yatıyordu dün ve bugun sadece 1 saat gündüz uykusu uyudu.Gece 22:00 ye kadar onu ayakta nasılsın tutabilirim?Eger daha erken yatırırsam saba 6 30 da kalkıyor.Bunun baska yolu var mı