3 yaşa 3 ay var ama ben hiç bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum erkek çocuğu
Herşeye ama herşeye ağlıyor
Eşimle beni asla konuşturmuyor
Evde sürekli onunla oyun oynayalım istiyor sürekli ama olmayınca çıglık kıyamet inanın bazen camdan kendimi atasım geliyor
Her gün parka çıkarız bir saniye yerinde durmaz komşularımız bile diyor ki Allah sana sabır versin kızım diyor
bu arada yardımcı olan ne annenem nede kayınvalidem var
Dışarı çıkınca gözümü kırpmadan bakmak zorundayım
Gün sonu ben ölmüş gibi oluyorum
Uyku desen yok denecek kadar az öğlen 30 dk uyur akşam 10 da başlarız tam bşr saatte dalar zaten sonra bende yatarım sabah hooop aynı döngü
Ay kızlar eminim herkes bizde aynıyız diyecek ama ben canımdan bezdim nolur birisi bana 3 yaşında geçiyor desin 😵😔😩😩😩😩😩