livanurvealpinannesi61 kubyus yağ değil losyon kullanılmalı. Mustela da kimyasal var. Ben ıva natura Bebek losyonu kullanıyorum çok memnunum
prensesdiana kubyus yağlar bebeklerin gözeneklerini tıkıyor nemlendirici kullanılmalı demişti bi doktor
hndathn kubyus yağ değil losyon kullanıyorum hıcbır çocuğumun doktoru yagları önermedi gözenek tıkadıgı için. Bıoderma kullanıyorum