duruguzel Bebeklerinize emziği nasıl tutturdunuz ya. Karnı tok gazı yokken bile ağlıyor emzik tutsun istiyorum bi türlü kabul etmedi. Tavsiyelerinize açığım
cekubalim_ duruguzel valla sizde işe yarar mı bilmiyorum ama bizde şöyle olmuştu. Annem bir gün emzirme pozisyonunda kucağına aldı oğlumu emziği verdi o pozisyonda olduğu için sanırım meme sandı kabul etti ondan sonra da almaya başladı
Kuzularinanasi duruguzel benmki kac tane denedim ve kabul etmedi.ama biz almadi diye sknti yasamadik.emzik sart dgl.neden agladigini cozerseniz ztn gerek yok.
mom97X duruguzel ay benimki 1 yaşına basacak hâla emzik konusunda içim cız ediyor.. emmedi yavrum, hep alıştırmaya çalıştım öğürdü her seferinde.. hâla da üzülüyorum emmemesine
tubiktubikk duruguzel benim doğumda hastanedeki bebek hemşireleri verdi çok güzel ilgilendiler sağolsunlar. Şu an emzik uykuya geçişte çok işime yarıyor. yoksa bana kalsa hemen vermeyecektim
Kitsu Ben ne emzikler ne yöntemler denedim tutmayınca tutmuyor bence. Bizimki şimdi emzik istiyor 5 buçuk aylık şimdide ben vermiyorum