Melk9222 Kızlar bıtoks yaptırdım sonrasında sağ gözüm de şişlik oldu göz kapagının üstü ve gözümn alt kısmın da hafif şilik var gözüm diğer gözümden dikkatli bakınca küçğk duruyor bu tarz şeyler yaşayan oldu mu
gg3848 Melk9222 ben daha önce üç kere botoks yaptırdım hiç böyle bir şeyle karşılaşmadım mutlaka botoks yaptığınız yerle iletişime geçip gidip doktora yeniden botoks malzemesi size alerji yapmış olabilir ilk defa mı yaptırdınız
Melk9222 gg3848 evet ilk kez yaptırdım tabi ki iletişime geçtim doktor beyle fakat geçer dedi ama ne derce dogru bilmiyorum hala aynı çok endişeliyim
gg3848 Melk9222 yarın isterseniz başka bir doktora gidin çevremde hiç başına gelen olmadı umarım geçicidir