Selam canım geçmiş olsun benim bebeğim de 20 günlükken öyle olmustu gözü. Bizde kullandık doktor ne verdiyse o zarar verecek birsey degil ve uyurken çay pamuk koydum göz pınarına masaj yaptım geçti. Doktor bazı yenidoganlarda göz pınarı tıkanıklığı olusuyor ondan öpmüştür korkulacak birsey yok dedi bunları yaptım geçti hiç stres yapma kendine