Kizlar 3. Ayda sütüm oldukça azalmaya başladı. Memleketteydim süt sağma makinem yanımda olmadığı için de sütümü sağamadım. Bebekte emmemeye başladı az geldikçe ve mecbur biberonla mama takviyesine başladık. Suan bebeğim 5 aylık acaba bu aydan sonra memeye geri döner mi? Sütümü 2 saatte bir iki göğsü aynı anda sağıyorum düzenli yaptıkça sütüm artmaya başladı ama bebeğim hala memede huysuz çünkü 4-5 dk zor duruyor. Sanırım biberondaki bolluğa alıştı diye. İnstagramda Dilruba demirezere sordum o da biberonu kesinlikle bırakıp chicco’nun alıştırma bardaklarıyla mama veya sağdiginiz sütü verin, emzirdikten sonra da 2 saatte bir sağmaya gece gündüz devam edin dedi. Denesem sizce ise yarar mı yorucu bir süreç olacak ama tam da yine memlekete bayram iznine gidiyoruz ya of ne yapmalıyım ? Yoksa direk sağıp sağıp biberonla devam edeyim desem o da cidden yorucu oluyor direkt memeden içse doysa keşke ya