mamacitaa_ SeNaGT henüz almadık hiçbir şey geçen bayramdan vardı çünkü hastaydı hep şimdi yine hasta hastanedeyiz 😢
ada00 gokceege çok güzel görünüyor güle güle giysin 💐😊 Adidaaslar nasıl acaba kullanımi kalıbı nasıl bende almayı düşünüyorum 19 aylık oğlum
KayraVeAnnesi_06 50krsvertirreekk Bu ayakkabının siyahı var bizde onu da geçen bayram almıştık 🙏🏻 sizin evladınızda güzel günlerde giysin çok güzel bir kombin olmuş 🩵
50krsvertirreekk betul97_ Teşekkür ederiz salopet ve tişört ayrı parçalardı biz birleştirdik Mango dan aldık 🥰
ada00 gokceege yaa sizin kaç aylık acaba benim oğlum 19 aylık 21 giyiyor 22 alsam büyük olur mu acaba bende çok beğeniyorum ya alacağım kesin 💐💐💐
tospikannesi_ SeNaGT Toplu yazlık alışveriş yaptım. Ama ilk gün bunlardan birini giydiririm diye düşündüm ikinci gün beyaz etekli kombin yaparım diye düşündüm. Diğer günler Müslin salaş rahat takımlar aldım öyle giydiririm