berna52 04.06.2024 🫶 Pamuk kızımı bir yıl önce bugün kucağıma aldım. İyiki ama iyiki doğmuşsun canım bebeğim💖 Rabbım isteyen kim varsa inşallah nasip etsin 🙏
Elvinemine berna52 iyki dogmus ptenses annesi gozun aydin .benim kizdan7gun küçükmüş.bizimkide 29mayista bir yasini doldurdu
berna52 Elvinemine çok teşekkür ediyorum canım senin bebeğinin de doğum gününü kutluyorum iyiki varlar 🥰
maygirl Elvinemine Ay bnm kızımda 29 mayıs doğumlu.Ama 2 yaşında..Geçmis doğum gününüz kutlu olsun diyeyim ozaman.:)
[silindi] berna52 maşallah prensesin doğum günü kutlu olsun 🌸🌸🌸 gerçekten benim de hergün en az bir kez söyledim şey Allah isteyen herkese versin 2 yıl bekledim bebeğimi beklemek çok zor 🌹
ada00 berna52 yaa öncelikle iyi ki doğmuş mutlu seneler olsun inşallah 😊😊💐💐 Benim de oğlum adı Ilgaz Ata , kızım olsaydı Ilgın Ada koyacaktım ama tek çocukta kalıyorum bakması zor 😊😊 çok güzel bir isim adıyla yaşasın minnak.
berna52 ada00 belki fikrin değişir canım neden olmasın 😍 bizde çok severek koyduk ismini, İlk duyanlar bi şaşırıyor Ilgın ne demek diyorlar ama alıştılar 😁
ada00 berna52 ama kendi ismimde Ada canım eşim de çok istiyordu kızımız olsa annesinin adı koyacm diye Ilgın da ben istiyordum kısmet nasıp ama düşünmüyorum Allah isteyenlere versin inşallah 😌