pnarglg Kızlar 5aylık olcaz doktor 6.ayda dedi çevremdeki herkesde 5de başladı 😅 siz ne zaman başladınız
princessmom_ pnarglg 5. Ayda 3 gün kuralıyla tadımlara başladım zaten az veriyorsun tadım yaptırana kadar 1,5 ay geçti 😀 daha denemediğim bir sürü yiyecek bile var😀
patlakprezervatif pnarglg bizim doktorumuz da beşinci ayda başlayacağımızı söyledi. Bebeğim 4ay 20günlük
pnarglg Seryy_ 2doktora gidiyom bende biri 5de başlatacaktı öteki 6dedi 😂 6.ay diyene daha çok güveniyorum ama bilemedim
bbeyyzza princessmom_ bir liste felan cikarmismiydiniz acaba 5. ayda bende 5 de başlamayı düşünüyorum çünkü üç gün kuralıyla
neslihanazakli princessmom_ geçen bir doktor paylaştı 3 gün kuralı artık uygulamıyoruz bebeklerde ne kadr çok besini kısa sürede denersek seçicilik daha az oluyor dedi hergğn yeni birşey çıkıyor
SuMisalii pnarglg ilk bebeğim de 5 ay 20 günlük ikinci bebeğim de 5 ay 5 günlük iken başladık 😊 erken başlayanların genelde bir sebebi oluyor eğer kilo alımı iyiyse ve anne sütü ile besleniyorsa 6 da başlayın derim.
pnarglg SuMisalii kilo alımı iyi baya sadece mama ile besleniyor arada böyle tattırsam birşey olur mu acaba yoksa tam tadım için bekliyim mi ya 6yı
sulekilic pnarglg ben 4 buçuk aylıkken başladım. Çünkü çok istekliydi bebeğim. Zaten ilk dönem üç gün kuralıyla tadım yapıyosunuz bence başlama dönemi bebekten bebeğe değişiyo. 🤗 bu arada bebeğimin kilo alımında vs problem yoktu. Doğduğundan beri mamayla besleniyo doktorumuz 5 aylıkken demişti ama ben daha erken başladım
filizkumsal sulekilic ay aynı durumdyz mama ile beslnyr tam 4.5aylık benmkde yemege meraklı 5 aylıkken zaten baslycktm ne verdnz tadım olarak 4.5 aylıkken
Rosebud10 pnarglg doktorumuz yavaştan başlattı çorba falan dedi de ben tek tek tattırıyorum bu 5. Ay böyle geçsin 6. Ayda biraz daha öğün şeklinde vermeye başlıcam
gl99 pnarglg bende 5 te basladım . Tadim yaptirdim ve daim bebek kaşiğiyla verdim doyma icin vermedim sadece yiyeceklerin tadini birazda olsa alması için verdim
meraklianne74 Biz de 5 ay 12 günlüğüz 4,5 aylıkken başladım yoğurt verdim sadece 1-3 çay kaşığı. Şimdi bazen yemek suyu veriyorum. Su vermeli miyim ondan emin değilim. Sizce?
Kitsu Biz 4 ay 20 günlükken başladık. Doktorumuz bebeğimin oturmasını kontrol etti ve tadıma başla ancak 2 ay öğün olarak verme sadece tadım yaptır dedi. Şimdi yavaş yavaş tadım yaptırıyorum bebeğimin alerjik olduğunu farkettik hatta