kusum1 gidin bence böyle böyle alisacaklar. 2 aylık iken eşimin memleketine düğüne gittik, 5 aylık iken uçakla kendi memleketime gidip geldik bebişle yalnız, 7 aylık idi günübirlik Eskişehir’e gittik, iki anne iki bebek 😂. Baştan beri alıştığı için dışarda çok rahatım