dudu1 aşkım o pompayı Allah kahretsin bak ben bebegimi 5:30 aydır bir tek sağarak besliyorum ve lansınoh marka kullanıyordum sütüm aktif olarak 160 ve üstü gelen bir insanım sağım yaptığım için ben sütümü miktarını biliyorum ve göğsümden de anlayabiliyorum neyse ponpon düştü şarj yeri bozuldu elimde kaldı ben de almışken Avent alayım dedim daha iyi bir marka diye gittim Avent aldım. Sağıyorum sağıyorum çıkan süt 30 milim ya benim göğsümde bu kadar süt yok çok fazlası var ben biliyorum ağrıyor göğsüm şiş çocuğum bir tek sagarak besleniyor çocuğum aç yok yani sabaha kadar oturdum eline sağım yaptım ve elle daha çok geldi o avin pompasına 3000 TL verdim haram zıkkım olsun helal etmiyorum sabah aynı hızla gittim eski pompanın markasından aldım Avant pompada burada duruyor aradım hijyen ürünü olduğu için kesinlikle iadesi yasakmış çekim gücünde de bir sıkıntı olmadığı için herhangi bir şey yapamıyorlarmış pompa şu an karşımda elimde boşboş duruyor yani sütümü bilmesem derdim ki benim benim sütüm gelmiyor çocuğa mamadaydı ama ben sağım yapan bir anneyim bebeğimin beslenme yöntemi bir tek o süt miktarımı çok iyi biliyorum 160’tan fazla süt gelen bir insan olarak bir anda 30 gelmesi farklı bir pompayla zaten normal değildi sabah gittim hemen eski pompamın markasından aldım inanır mısın artık göğsüm boşalmadığı için sertti o pompayla sardım 3kere 160 cc çıktı o derec doldu yani paran çöp olacak benim sana tek tavsiyem lansınoh alman emin ol ne dediğimi anlayacaksın ama iyi bir Marc’a diye aldıklarımız beş para etmiyor bazen