Selam anneler 2,5 aylık oğlum bar sadece anne sütüyle besleniyor, 2. Ay aşılarını olduğundan beri hergün kakasını 2 kere yapan çocuk şimdi 2 günde 3 günde bir yapıyor. Karnı davul gibi oluyor ıkınıyor ama yapamıyor masaja da çok izin vermiyor hemen ağlamaya başlıyor. Probiyotik kullanıyorum ayrıca saf zeytinyağıda verdim ama banamısın demiyor. Gecemiz gündüzümüze karıştı, bana bi akıl verin lütfen