zeynep1401 1 aylık bebeğim var 9. Gün düşmüştü gobek bağı 2 haftadır falan da göbeğinde akıntı var sarı yeşil gibi doktora gittik ultrason la da bakıldı bir sorun çıkmadı devam ederse yakılacak dendi bu durum başına gelen var mı
UykuPerisi_ zeynep1401 bitanem iltihap var orda aman dikkat edin o çok riskli sürekli takipte kalıp orayı kurutmaya çalışın. Yakılması çok basit anlamıyor bile bebek. Hiç korkma ama dikkatli olun oraya bez getirmemeye çalış hava alsın
zeynep1401 YorgunAmaMutluAnne evet doktora gittik ulstrasonla bakıldı acaba farklı biseyden dolayı mı oluyor diye ama şükür ki bir sorun çıkmadı doktor devam ederse yakmamız gerekecek dedi sadece
YorgunAmaMutluAnne zeynep1401 içinde parça kaldığı için akıntı yapıyor parça yakılacak ki akıntı kesilsin
zeynep1401 UykuPerisi_ sağol canım evet öyle yapıyorum kuru ve üstü kapanmicak şekilde tutuyorum. Basit bir işlem mi ay canı yanmıcak o zaman çok sevindim 😊
UykuPerisi_ zeynep1401 yo yo hiç korkma anlamıyor bile iki 3 sn sürüyor o bölgeyi hep kuru tutmam gerekiyor. Ama dediğim gibi doktora kontrolünü ihmal etme hatta göbek bağı temizleme kiti var doktor önerdiyse onu kullanın biz zor bela onunla kuruttuk hem de kuru tutarak sor doktoruna mutlaka . Basit bir şey değil kuzum o aman dikkat et :) geçmiş olsun miniğime
masalduru0 zeynep1401 19 günlük bebeğim 5. gün düştü göbek bağı sonrasında kanama oldu bizim de yakıldı sonrasında o yakılan yer de kabuk bağlayıp düştü sorun olacağını düşünmüyorumm
zeynep1401 yildizmom-2023 sonuç aldınız mı peki yapıldıktan sonra? Bizim kanama yok akıntı da kötü kokulu bir akıntı değil